۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

سحر


دلم گرفته بود زیر آسمون شب نشستم تو سکوت خاکستری شب به فکر فرو رفتم .بعد دراز کشیدم و چشامو بستم ، به صدای شب خیره شدم . نسیم خنک با دست مهربونش صورتم رو نوازش میداد . دلم آروم تر شد ، چشا مو باز کردم، همه ی ستاره ها به من خیره شده بودن، شب های زیادی رو با هم به صبح رسونده بودیم ، حالا نگرانم بودن ، دوست داشتن باز مثل سابق باهاشون بازی کنم .لبخندی به لب آوردم تا نگرانم نباشن ، حالا دیگه آروم تر شدن به من چشمک میزدن .ماه هم لبخندی زد و پشت ابرها قایم شد. نور ضعیفی از شرق به چشم میخوره ، انگار آسمون ِ شب میخواد بیدار بشه . چشمای من بسته شدن . سحر نزدیک شده ...

۲۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام سعید جان
خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
حرف نداشت
موفق باشی
تا بعد...

ناشناس گفت...

راستی اولم شدم

فائزه گفت...

سلام سعید ژونیییییییییییی>:D<
مطلبت خیلی خیلی خیلی خشنگ بود:*
جدی میگم!از همه ی چیزایی که تا حالا نو شته بودی خشنگتره!!!
رنگ فونتتم عالیه!
عکسی هم که گذاشتی خیلی جیگره!به آدمی آرامش میده:d
چقد پپسی وا کردم:-"
ok دیگه من برم!
راستی!دوم شدم/m\

samin گفت...

salam saeed kheyi tup bud aslan harf nadasht kheyli kheyli kheyli ghashang bud
movafagh bashi

sogol گفت...

salam saeed joon
khobi khoshi salamati
ghashang bod mesle hamishe
movafagh bashi
rasti in sorosho fayeze mishmoran bezar manam beshmoram 4 om shodam
kheyli khoshhalam ehsase khobi daram
sheklak mikham
babye

سونيا گفت...

hmmm..
sAlam Saeed..
aval mersi ke khabaram kardi..
hame neveshtan khashang bood man dge ino neminevissam tekrariye:D
kheili khoob neveshti messe hamishe..
shad bashi..
ta ba'ad..

عاشق تنها گفت...

سلام به داداش گلم...

عالـــــــــــــی بود داداشی...

ممنون که خبرم کردی...

ناشناس گفت...

سلام[لبخند]
وبلاگ رو آپ کردم
خوشحال میشم سر بزنی[گل]

دریا گفت...

سلام

خیلی قشنگ بود مثل همیشه

موفق باشی

reihane گفت...

salam.cheghadre ghashang minevisi...khobe...man k az khodam chizi nemitonam benevisam....shad bashi hamishe

reihane گفت...

salam.cheghadre ghashang minevisi...khobe...man k az khodam chizi nemitonam benevisam....shad bashi hamishe

المیرا گفت...

سلام سعید جان مرسی خبرم کردی


ببخشید که دیر کردم شرمنده

من یکسری مشکل دارم فعلا نمیتونم بیام

هر وقت بیام بهت خبر میدم

مهدی گفت...

سلام آقا محمد سعید
نماز روزه ها قبول باشه!دیدین اومدم!
متنتون خیلی زیبا و رویایی بود...
موفق باشین!

فاطمه گفت...

salllllammm
upet khashang mashang bo0o0o0o0od
rastiii ba Ejaze man milinkamEt;;)
felan@};-

hossein گفت...

salam
baw ,ardom cheghadr mano dost daram up mikonan be moghe khabar mikonan
ey nadare nemishe karish kard dge
saeed jan up ghashang bod merci

خاطره.دلسوخته گفت...

سلام داداشی مهربونم....خوبی؟

داداشی من همون عاشق تنهام این وبم اولین وبی که زدم کلبه عشق دلنوشته هامو داخلش مینویسم گفتم ادرسشو بدم اگه دوست داشتی بیا

برای جواد دعا کن حالش خوب نیست

ناشناس گفت...

سلام
کار خیلی بدی کردی
بای

الميرا گفت...

سلام گلم درس حدس زدي ولي نميخوام كسي بفهمه فعلا

جايزشم تبليغ وبلاگت تو وبمه

سارا گفت...

سلام
مرسی که سر زدی!
توهم وب جالبی داری.
دلنوشته هات قشنگ بود.
موفق باشی گلم!

Unknown گفت...

سلام.

الميرا گفت...

اگر کسی تو را آن طور که می خواهـــی دوســت ندارد ، به این معنــــــــــی نیست که تــــو را با تمـــــام وجـودش دوســـــــــت ندارد...
(گابریل گارسیا)


مرسي كه سر زدي گلم.

مهدی گفت...

سلام دوست عزیز
توی این شب ها برای ما دعا کنین...
یه سر هم به وبلاگ من بزنین! مطلب گذاشتم...

فاطمه گفت...

اپمممممممممممممممممم
بدووووووووووووو

عاشق تنها گفت...

سلام به داداش بیمعرفتم چرا به اون وب نیومدی؟بیا اپم

روشنک شریفی گفت...

آري آغاز دوست داشتن است ؛
گرچه پايان راه ناپيداست .
من به پايان دگر نينديشم ؛
كه همين دوست داشتن زيباست.

فائزه گفت...

سلام سعید جان[لبخند]
آپم
خوشحال میشم بیای[لبخند][گل][گل][گل]