۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

دیوار


در میان سکوت تلخ خود به آجر هایی اخم کرده ام که در گذر زمان دیوار های میان من و تو را تشکیل داده اند .شاید زمان بتواند این دیوار ها را کوتاهتر کند ولی ترس از آن دارم که دیوارها بلند تر شوند و فاصله ای دورتر میان ما رقم بزنند . به بالا مینگرم به اوج دیواری که مانع جدایی ست نگاهی از جنس تمنا و آرزو . دوست دارم هر چه زودتر باد عظیمی در قالب طوفان این دیوار را از میان ما بردارد . تنها آرزویم رها شدن از حصار ایجاد شده است . روز ها خورشید هم اتاقم را آفتابی نمیکند .چرا که آسمان سپاه عظیمی تدارک دیده و همواره می غرد و میگرید . من هم چنان به دیوار مینگرم ولی افسوس هیچ راهی نیست . زمان همه ی درها را قفل کرده است و باد کلید آن را به ناکجا آباد برده است . ولی روزی خواهد رسید که زمین خشمگین خواهد شد و ضجه ای خواهد کرد و همه ی دیوار هارا فرو خواهند ریخت ، اگر آن روز من زیر خرواری از خاک زیر سنگی آرمیده باشم بازهم به فکر انتقام از دیواری هستم که حایل میان ما شد . ولی شاید دیوار تقصیری نداشت و تقدیر اینچنین بود .

۳۸ نظر:

فائزه گفت...

سلام اول بگو بینم خودت نوشتی؟:-o
مشکوک میزنیا:>
من نمیدونم تو یهو اینهمه طبع شاعرانه،عاششششششقانه،عارفانه رو ا کجا آوردی؟؟؟؟
ولی خیلی باحال بود!عسکتم از اون عسکایی بود که من دوس داارم!آدم یاد بدبختیاش میفته:d
خو دیگه شاد باشی!
مث اینکه به لطف عصر ارتباطات ما هم اول شدیم:d
بای:*:-h

ناشناس گفت...

سلام جناب!
والله بخدا این نابغه ی مذکور پدرم رو در آورده! فعلا که کاری باهاش ندارم ( خدا رو شکر :دی )

ناشناس گفت...

سلام
سعید جان مطلبت خیلی خشنگه
فائزه من ندیدم هنوز از یکی ایراد نگیری چرا جونا مردم رو نا امید میکنی... هممممم
سعید خیلی هم خشنگه
ولی مشکوک میزنی..
عاشق شدی؟ :-"
خب دیگه
موفق باشی

ستایش گفت...

سلام داداشی عالی بود...

لعنت به هر چی دیوار

فراز گفت...

زیبا بود
یاد یکی از نوشته های خودم افتادم
فقط یه پیشنهاد.. اگه تو خط دوم به جای "تشکیل داده اند" از ساختند یا یه چیز دیگه استفاده کنی فکر کنم بهتر بشه. تشکیل داده اند یه خورده علمیه
جمله ی "تنها آرزویم رها شدن از حصار ایجاد شده هستم" هم برام قابل درک نبود
ولی در مجموع خیلی احساسی و قشنگ بود نوشتت. مرسی
آفرین

الهام گفت...

درود
خواندمت

برای ادای دین به رخوت و تکرار و گریز
باز نوشته ام

ستایش گفت...

سلام داداشی اپم بی معرفت بیا منتظرتم

فراز گفت...

بیهوده باز نوشتم...

مجید گفت...

سلام . خیلی وبلاگ قشنگیه من که خیلی خوشم اومد . ممنون که آدرسش رو بهم دادی

فراز گفت...

اختیار داری
اتفاقا خیلی هم خوب می نویسی.
موفق باشی

sogol گفت...

{gol}

یارا گفت...

سلام دوست عزیز ممنون از حضورت
مطلبت زیبا بود به نظر من همیشه دیواری برای هر هدفی جلوی ما وجود داره ولی اگه ما قدرت ریختن تمام دیوارا رو نداریم حد اقل می تونیم پنجره ای باز کنیم و نذاریم دیوار ها ما رو زندانی کنن در ضمن من به سرنوشت و تقدیر از پیش تعیین شده اتقادی ندارم.

mina گفت...

سلام خوبین؟؟؟
وبلاگهای قلب آسمان و قلب بی کس دوباره آپ شد و منتظر حضور شما دوست عزیز
www.ghalbebikas.blogfa.com
www.66920019.blogfa.com
[گل]

خاله گفت...

هر چي ميشه بندازيد گردن درو ديوار.
دم در اوردييي هوووون؟؟؟؟ اپ ميكني خبر نميدي پير مرد؟؟؟؟؟.
ولي بازم مثل هميشه اپت برنده ميشه يعني عاليييي بود.
راستي يه اپ ناراحن كردم.
چندم شدم حالا؟؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام خوبی؟

واقعا لذت بردم عالی بود

موفق باشی

فراز گفت...

به روزم با داستانی کوتاه.

ho0s3in گفت...

merciiiiiiiiiiiiiii salam azizam khobi khoshi bazam ghashang mesle hamishe betereke cheshme sonya:-??

ستایش گفت...

.............................................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..................*I♥U*...................
..........*I♥U**I♥U**I♥U*..........
.............................................
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.........................*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................
............................................
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*........
.........*I♥U*..........*I♥U*.......
. .........*I♥U**I♥U**I♥U*.........

اپـــــــــــــــــــــــــم مهربون[گل]

reihane گفت...

salam.........khili khili ghashang minevisii mr:DmontazeRe upet hastaM haaa...

الميرا گفت...

ای کاش آرزوهامون اونقدر کوچیک بود که روی یه گلبرگ جاشون میذاشتیم

ای کاش آرزوهامون اونقدر سبک بود که یه نسیم اونارو با خودش میبرد


ای کاش آرزوهامون اونقدر زیبا بود که میزدیمشون به دیوار تا بقیه ببینن

ای کاش آرزوهامون اونقدر نزدیک بود که میتونستیم لمسشون کنیم

ای کاش آرزوهامون اونقدر ارزش داشت که میتونستیم بیانشون کنیم





گلم مرسي اومدي. ممنونم

زيبا بود

ستایش گفت...

سلاداداش بیا اپم

امیر گفت...

سلام دوست عزیز. وب جالب و قشنگی داری با نوشته های عالی. خوشحال میشم به وب منم سر بزنی

فاطمه گفت...

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaM[نیشخند]
Man OmadaaaaaaaaaaaaM[خونسرد]
shenidam nabo0dam DeleT vaSaM tanG shOde bod[تعجب]
bObO bOdO bOdO bOdO upaaaaaaaaaM[زبان]
delam vasatOn tanG shOde Bod
[ناراحت]
chai amaDas BefarMaiiiiiiD[گل][نیشخند]

خاله گفت...

تو هم كه هنوز اپ نكردي نميدونم اين چه ويروسيه كه افتاده واگير دارم هست هوشكي اپ نميكنه.
ولي من بر اين بيماري غلبه كردم و اپيدم اها تازه سروش هم اپيده .ياد بگير نصف توه اين بشه.
خو خيلي فك زدم برم ديگه.حتما مياي ديگه:d

amir گفت...

سلام دوست عزيز خوبي؟

وبلاگم به روز شد

منتظر حضورت هستم. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم(من با اسم من و یار وفادارم)

شاد باشي

fateme گفت...

saalam
bodo bodo upaaM
faghat age fosh bedi madyoni:D
upam bar zede pesarars:p

amir گفت...

سلام دوست عزيز خوبي؟

من و یار وفادارم به روز شد

منتظر حضورگرمت هستم

khale گفت...

بدو بدو اپيدم نياي چشات در ميارم:d

فراز گفت...

تنها مرگ است که دروغ نمی گوید...

ناشناس گفت...

سلام پسر مشکوک بادکنک فروش
آپیدم بدو تا از دهن نیفتاده

فراز گفت...

نوشتم باز ...

فائزه گفت...

سلاملیکیم
اومدم عقده ای نشی:d
اون شب احساس کردم خیلی به سروش حسودی کردی وقتی گفتی وب منم وخ کردی یه سر بیا:d(خخخخخخخخخخخخخخخخخ!تو و حسودی؟؟خخخخخخخ:)))
خدا نگهدارت باشه عُخته ای من:-*گل گل گل گل،گل از همه رنگ موهاتو با چی میشوری با شامپو head & shoulders(خخخخخخخخخخخخخ;-)))

فراز گفت...

نوشتم باز...

فراز گفت...

نوشتم باز...

خاله گفت...

سلام بشه:d شطور مطوري.مرسي كه اومدي.من تو اون وبت نظروندمااااااا:d

مسعود دلیجانی گفت...

ولی روزی خواهد رسید که زمین خشمگین خواهد شد و ضجه ای خواهد کرد و همه ی دیوار هارا فرو خواهند ریخت
محمد سعید عزیز بالاخره موفق شدم با تو دوست خوبم در تماس باشم و از نوشته چند وجهی تان که زیر لوایی عاشقانه میدان وسیعی را در بر می گیرد، لذت ببرم. نوشته هایتان رو به اینده دارد و بسیار زیباست
محمد جان بروزم با عرض پوزش با شعری بلند

فراز گفت...

نوشتم باز

فائزه گفت...

سلام سعید!خسته نباشی از خ...ر خونی!!!
اومدم بگم اسم و آدرس وبم عوض شده و آپم هستم
(گل)(گل)(گل)